
Szanowni Państwo! Jako że obecna sytuacja pandemiczna nadal nie pozwala na otwarcie kasy teatru, postanowiliśmy uruchomić specjalne numery telefoniczne pod którymi Pracownicy Biura Informacji, Rezerwacji i Sprzedaży biletów odpowiedzą na Państwa pytania związane ze zwrotem biletów i planami związanymi z uruchomieniem sprzedaży biletów na nadchodzący 55. Jubileuszowy Sezon Teatralny.
Przypominamy zasady dotyczące zwrotu biletów:
- Zwroty zapłaty za bilety zakupione w kasie odbywać się będą na podstawie paragonu i biletu. Prosimy do czasu otwarcia kasy biletowej o przesłanie zakupionych biletów wraz załączonym paragonem lub potwierdzeniem płatności kartą bankową i podaniem nr konta, na który ma być dokonany przelew.
Zwroty za bilety kupione dla grup będą realizowane dla pełnej liczby kupionych biletów na konto wskazane przez opiekuna grupy (przedpłaty uiszczone przelewem bankowym zostaną zwrócone na konta bankowe po wydaniu przez kupującego stosownej dyspozycji).
W przypadku zagubienia paragonu prosimy o załączenie oświadczenia o zagubieniu paragonu zawierającego imię i nazwisko oraz nr biletów.
Listy prosimy kierować na adres:
Krakowski Teatr Scena STU
30-101 Kraków,
al. Krasińskiego 16-18
BILETY
Pieniądze za kupione bilety na odwołane spektakle nie przepadną!
27 MAJA OGŁOSIMY REPERTUAR NA WRZESIEŃ.
Namawiamy Państwa do zwrotu biletu i ustalenia nowego terminu spektaklu. W tym przypadku prosimy o informację na adres skrzynki elektronicznej: bilety@scenastu.pl
Prosimy nie wahać się kontaktować w godzinach 9.00 -17.00 telefonicznie z Biurem Informacji, Rezerwacji i Sprzedaży Biletów:
574 363 961 · 574 364 684